Search:

Type: Posts; User: Ricky

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.46 seconds.

  1. I watched Rob Zombie's The Munsters last night,...

    I watched Rob Zombie's The Munsters last night, and it was...not great. Zombie has a great visual eye, but seems to really have a hard time writing a coherent and well paced screenplay.
  2. Replies
    10,736
    Views
    1,267,219

    Sticky: Re: Barbarian: I think that Justin Long shoving...

    Re: Barbarian: I think that Justin Long shoving the girl off the roof has got to be one of the jerkiest character moves in all of film. :lol:
  3. Oh man. Haha. I imagine you then be thought of as...

    Oh man. Haha. I imagine you then be thought of as that weird forum member who only posts about cookies and pie crusts. :rofl:
  4. You and the Biscoff! :rofl:

    You and the Biscoff! :rofl:
  5. I watched Spirit Halloween: The Movie the other...

    I watched Spirit Halloween: The Movie the other night and thought it was pretty good. It's a light-hearted Halloween movie that's good when you want to satisfy a spooky craving rather than all-out...
  6. I love that we resurrected a two-year-old movie...

    I love that we resurrected a two-year-old movie thread to talk about pie. :rofl:
  7. Replies
    10,736
    Views
    1,267,219

    Sticky: My review of 'Spirit Halloween: The Movie'...

    My review of 'Spirit Halloween: The Movie'
  8. I watched X because the preview for Pearl really...

    I watched X because the preview for Pearl really intrigued me. X was okay for a basic slasher, but I'm looking forward to Pearl.
  9. Halloween Horror-thon 2022 (Snacks Not Included)

    It's hard to believe it's that time of year again, but here we are! What's everyone planning on watching this season?

    So far, I kicked off my Halloween watching with X and Extraterrestrial.

    ...
  10. Thread: 2022 Movie List

    by Ricky
    Replies
    53
    Views
    2,331

    Sticky: 2010 List (...

    2010 List
    2011 List
    2012 List
    2013 List
    2014 List
    2015 List
    2016 List
    2017 List
    2018 List
    2019 List
  11. Damn, now I want pumpkin pie. :lol:

    Damn, now I want pumpkin pie. :lol:
  12. Replies
    22
    Views
    987

    Yessir!

    Yessir!
  13. Thread: 2022 Movie List

    by Ricky
    Replies
    53
    Views
    2,331

    Sticky: This was your first time, right?! :lol:

    This was your first time, right?! :lol:
  14. Target had NO copies. What is up with that?

    Target had NO copies. What is up with that?
  15. Replies
    10,736
    Views
    1,267,219

    Sticky: I saw this today and enjoyed it. It's dark,...

    I saw this today and enjoyed it. It's dark, suspenseful, and unexpectedly funny. It's definitely best to go in knowing as little as possible because there are lots of unexpected turns. It's kind of...
  16. Replies
    10,736
    Views
    1,267,219

    Sticky: Yeah, Origin of Evil is one of those cases of a...

    Yeah, Origin of Evil is one of those cases of a horror prequel being better than the original.
  17. Thread: 2022 Movie List

    by Ricky
    Replies
    53
    Views
    2,331

    Sticky: 2010 List (...

    2010 List
    2011 List
    2012 List
    2013 List
    2014 List
    2015 List
    2016 List
    2017 List
    2018 List
    2019 List
  18. Replies
    10,736
    Views
    1,267,219

    Sticky: That's the one! Your homework is to watch it...

    That's the one!

    Your homework is to watch it tonight!
  19. Thread: 2022 Book List

    by Ricky
    Replies
    156
    Views
    6,864

    Sticky: Yeah, but who knows? You might end up loving it!...

    Yeah, but who knows? You might end up loving it!

    I haven't read Unbury Carol, but I didn't hear great things about that one, either. I've read Bird Box, Malorie, Inspection, and Daphne. Daphne is...
  20. Thread: 2022 Book List

    by Ricky
    Replies
    156
    Views
    6,864

    Sticky: People were raving about it on Twitter, so I...

    People were raving about it on Twitter, so I expected (and wanted) to love it, but it's my least favorite Malerman. The characters weren't developed, the plot was scarce, it wasn't scary at all, and...
Results 1 to 20 of 93
Page 1 of 5 1 2 3 4