Search:

Type: Posts; User: Merlin1958

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 1.10 seconds; generated 14 minute(s) ago.

  1. Sticky: I'll second The Cowboys. Great JW flick

    I'll second The Cowboys. Great JW flick
  2. That, Gunslinger looks like it took a turn in...

    That, Gunslinger looks like it took a turn in some library. Kinda crappy if you ask me and a real shame someone let it get like that. thumbsdownlarge
  3. Replies
    2,183
    Views
    170,483

    YANKS ARE BACK TO "TAKING CARE OF BUSINESS"!!! ...

    YANKS ARE BACK TO "TAKING CARE OF BUSINESS"!!!





    https://www.mlb.com/yankees/news/corey-kluber-yankees-deal
  4. Replies
    10,533
    Views
    1,125,769

    Sticky: WELCOME TO THE BOARDS, SRBO!!!!!! ...

    WELCOME TO THE BOARDS, SRBO!!!!!!




    :catalogfriend::catalogfriend::catalogfriend:
  5. Replies
    1,639
    Views
    109,159

    FUCKING CANADIANS!! THEY'D RATHER WATCH MOOSE...

    Nope. I hate old shows and the silly laugh tracks. Total fail for me. This show makes zero sense.[/QUOTE]



    FUCKING CANADIANS!! THEY'D RATHER WATCH MOOSE MATE !! LOL LOL


    Just a little...
  6. Okay, you got it!!!

    Okay, that settles that. Thx for posting, ET!! Rich, I'm sorry but unless I screwed up here (definite possibility) you didn't make the first round so there's really no point in including you now,...
  7. Sticky: :thumbsup::thumbsup:

    :thumbsup::thumbsup:
  8. Sticky: Nah man, that was a piece of shit film.

    Nah man, that was a piece of shit film.
  9. Sticky: I'll second "The Mechanic", Mae I apologize I...

    I'll second "The Mechanic", Mae I apologize I thought I was in line again so thanks for the Star Trek second and now I'll wait. 2 Nominations or 1 second.
  10. Sticky: That's 2 nominations, right? I second, Star...

    That's 2 nominations, right?

    I second, Star Trek: The motion Picture
  11. Sticky: Two Mules!!! Solid selection and a great film....

    Two Mules!!! Solid selection and a great film. Happens as it does I just caught it the other day on one of the pay channels.

    Can I second "1776"? An actual School approved and viewed film in my...
  12. Okay, that settles that. Thx for posting, ET!! ...

    Okay, that settles that. Thx for posting, ET!! Rich, I'm sorry but unless I screwed up here (definite possibility) you didn't make the first round so there's really no point in including you now,...
  13. Sticky: :thumbsup::thumbsup:

    I would not be opposed to that. Should we go half on the waiting periods for nominations and seconds? So, two for noms and one for seconds?[/QUOTE]

    :thumbsup::thumbsup:
  14. Sticky: I'll be happy to second "1776" as well when I can...

    I'll be happy to second "1776" as well when I can legally do so, Mae.

    You know, with so many films already nominated and needing seconding you may want to consider shortening the interval for the...
  15. Sticky: Yada, yada, yada. Can I second the Mechanic...

    i'm afraid to second anything because I have a few more that I want to get nominated first.[/QUOTE]
    So, you won't second a movie you believe to be worthy, simply because you want to get your films...
  16. Replies
    22,413
    Views
    1,649,871

    Is that "Scratchy"???? LOL J/K He does scratch...

    Is that "Scratchy"???? LOL J/K He does scratch himself in those "Un-boxing" video's that I noticed. Lord knows what he does when the camera is off!! lol j/k around. Other than that they are kinda...
  17. Replies
    2,701
    Views
    187,240

    done!!!!! zTY

    done!!!!! zTY
  18. Replies
    2,701
    Views
    187,240

    Thanks. I'm in the process of converting a room...

    Very cool, WB! Love to hear stories of this being passed down. We purchased some Grogu attire for our little Grogu due in June.[/QUOTE]

    Thanks. I'm in the process of converting a room into a...
  19. Sticky: What are you waiting for, a few more nominations?

    i'm afraid to second anything because I have a few more that I want to get nominated first.[/QUOTE]

    What are you waiting for, a few more nominations?
  20. Sticky: Really? Force 10 then Has, "Kelly's Heroes"...

    Really?

    Force 10 then

    Has, "Kelly's Heroes" been nominated yet? Never mind found it
Results 1 to 20 of 98
Page 1 of 5 1 2 3 4